Saturday 7 April 2012

Pengalaman memenangi tempat ke 2 didalam pertandingan blog..

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..Nama saya Masitah Balqis,berumur 11 tahun dan bersekolah di SK Taman Pantai Sepang Putra (SKTPSP).Saya ingin menceritakan tentang pengalaman saya memenangi tempat ke 2 di dalam pertanding blog terbaik.Ketika di beritahu tentang pertandingan tersebut,saya berhasrat untuk mengambil bahagian tetapi saya takut jika saya tidak berjaya di dalam pertandingan tersebut.Saya telah menghias blog kesayangan saya ini selama 2 hari (bukan bermakna saya tidak tidur..).
Apabila pengumuman pemenang pertandingan tersebut,saya berasa gementar jika saya tidak memenangi pertandingan itu tetapi,ALHAMDULILLAH..saya telang mendapat tempat ke 2 di dalam pertandingan itu..saya berasa gembira sangat.Sebenarnya saya sudah lama tidak dapat hadiah.hehehe..

Itu saja coretan saya untuk kali ini.Semoga kita bertemu lagi di hari-hari yang akan datang! :)

ASSALAMUALAIKUM..JUMPA LAGI! (JAWAB SALAM EH..TAK JAWAB DOSA TAU.)



       SALAM SAYANG YANG IKHLAS.
      (MASITAH BALQIS)




    

1 comment: